Thursday, August 2, 2012

八面消息:葉蒨文爆羅大佑情史(20120801)

樂壇教父羅大佑前晚在紅館順利完成《戀曲2012香港演唱會》,在港定居多年的他說:「我在香港認識了很多朋友,不是他們我不會創作到現在。」他又邀請葛民輝任嘉賓合唱《皇后大道東》,阿葛說:「我真係好佩服同尊敬羅大佑,佢8月中就做爸爸喇!我代大佑多謝大家買飛入場,幫佢賺定奶粉錢。」


而跟大佑識於微時的葉蒨文亦擔任嘉賓,她表示18歲時跟大佑在台灣相識,又大爆對方情史:「你以前經常同『某人』`一齊食牛肉麵,但後來冇得食喇!我先認為唔要拍拖,咁痛苦。」大佑笑說:「都唔怕講,嗰時好多人一齊食,張艾嘉、林青霞同秦漢。」默認當年跟張艾嘉的緋聞。他又表示完成演唱會後,會陪太太一起迎接小生命:「冇嘢緊要得過呢樣!」

No comments:

Post a Comment