Wednesday, January 12, 2011

八面消息:沙麗患糖尿病被迫戒口(20110109)



前晚葉蒨文(沙麗)以Gucci低胸大露背裝領取金針獎,現場寒風凜冽,她笑說:「我大前晚去綵排時,凍到好似雪櫃裏面嘅牛扒咁,我攞咗個呼拉圈去熱身,所以唔覺得凍,不過父母就着到北極熊咁!」提到老公林子祥(Lam)與她先後獲金針獎,她說:「好多謝楊凡逼我入樂壇,係佢介紹阿Lam我識,不過我冇一見鍾情!」此外,沙麗的衣着獲時裝設計師郭慶彬大讚有格林美巨星風範:「佢性感又有大將之風,就好似格林美音樂獎嘅巨星先會咁着!」

沙麗更自爆身體出現問題,有家族遺傳糖尿病,遭醫生勒令戒口,要戒甜食及澱粉質。她表示不知有指好友朱玲玲今年娶新抱,更笑說:「可能連朱玲玲都唔清楚!」對於沙麗性感上陣,阿Lam昨日出席屯門市廣場的新碟活動時說:「佢有問我好唔好睇,我話OK,因住凍瓜你!」

No comments:

Post a Comment